Wednesday, August 27, 2014

Ratu slim superb #shakleeeffect



Sebelum ini aku tak pernah pun kenal apa itu Shaklee. Walaupun sudah tiga tahun aku bekerja di bangunan yang betul-betul berhadapan dengan Shaklee.  Tapi pepatah melayu ada berkata “kalau dah jodoh tak ke mana”  kan?

Bermula la episod Perkenalan aku dan Shaklee.  Dengan bantuan Mr Google aku mencari-cari produk kesihatan untuk stabilkan Haid aku yang tak pernah menentu semenjak di zaman anak dara lagi.  Masa tu, bulan Ogos 2013 tak banyak sangat blog tentang Shaklee.  Aku teliti satu per satu blog tentang vitamin Shaklee, semakin banyak yang aku research semakin banyak blog itu memberi aku keyakinan untuk terus mencuba produk Shaklee. 


Seminggu selepas itu, aku menyampaikan hasratku nak mencuba produk shaklee pada suamiku. Dia mengizinkan. Cuma aku betul-betul tidak tahu lokasi Shaklee Kota Bharu pada masa itu. Aku ajak suami menemanku untuk mencari lokasi sebenar Shaklee ini.  Mujur telaah suamiku betul, rupa-rupanya Shaklee KB betul-betul bertentangan dengan bangunan aku bekerja. Ya Rabbi… Langsung aku tak perasan pun sebelum ini. hik..hik...hik..

Aku consume set kesuburan
GLA complex
Vitamin B complex
Vitalea
Alfalfa (L)



           Aku menggunakan selama empat bulan set kesuburan ini. Dari bulan September sehingga bulan December. Aku ada masalah pecernaan pula , aku tambah lagi Herbalax dan Omega guard. Dengan serta merta badan aku yang semakin berisi bagai belon yang dipam-pam ini menyusut dalam masa DUA MINGGU sahaja.  

         Aku tak perasan langsung dengan perubahan badan aku ini. Cuma terasa badan lebih ringan dan cergas untuk bergerak ke mana-mana sahaja. Sehingga orang sekelilingku mula menegur dengan perubahan fizikalku yang semakin kecil dan mantap. Bermula dengan mak saudara sebelah rumah yang tanya rahsia aku kurus, sepupu-sepapat suami pun dah kecoh menyoalku sehingga lah berlanjutan ke pejabatku. Jadi lah aku RATU HERBALAX di office. Alhamdulillah set kurus sentiasa aku ready stok.  Sebab tersangat laris…

#shakleeeffect 

Hubungi saya YAA 
TEL: 013-4483 505
SID: 998515







No comments:

Post a Comment