Sunday, November 9, 2014

Vitamin yang Terbaik untuk Ibu Hamil yang menghidapi Diabetes



Preggy Mom & Diabetes
Pengambilan 4 Jenis Vitamin bersama ESP untuk ibu mengandung yang mempunyai diabetes.

Jom lihat fungsinya satu persatu.


 1.Vita-lea Iron formula :
 DILENGKAPI dengan 12 vitamin, 7 galian dan zat besi. Mempunyai patented Sistem Penyerapan Bioaktif utk memastikan peningkatan penyerapan asid folid kritikal. Membantu meningkatkan HB ke paras normal semasa hamil bagi ibu yang mempunyai darah rendah.


2. B complex : 
LENGKAP dengan 8 kumpulan B termasuk asid folik yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil.Sangat penting dalam membantu memetabolismekan karbohidrat, lemak & protein, Anti stress ,menukarkan makanan(glukos) kepada tenaga dan membantu ibu-ibu sentiasa berfikiran positif. Vitamin B juga dapat mejadikan wajah ibu lebih cantik berseri dan tidak kusam.



3. Vitamin C :
MEMBANTU meningkatkan sistem imunisasi badan. Penambilan bersama Vita-lea Iron Formula meningkatkan kadar penyerapan iron dalam tubuh.


4. Ostematrix :
 KANDUNGAN kalsium yang mencukupi di dalam diet  anda, lebih-lebih lagi semasa tempoh kehamilan akan dapat memastikan bayi yang bakal dilahirkan mempunyai tulang dan gigi yang sihat tanpa menggugat kandungan kalsium yang sedia ada di dalam tubuh anda. Kalsium juga membantu untuk menghalang kekejangan otot yang dialami dalam tempoh kehamilan dan kontraksi yang berlaku disaat  melahirkan.



5.Energizing Soy Protein :
Rendah lemak, bukan GMO dan protein biologi lengkap yang mengandungi kesemua sembilan asid amino penting.Protein yang berkualiti sangat membantu pertumbuhan yang baik. Ianya juga dikatakan kunci untuk melawan penyakit. ESP juga memberi ibu tenaga di mana bagi mereka yang mengalami morning sickness yang agak teruk. Ia juga memelihara dan mengelakkan janin menjadi cacat. Selain itu, protein ini juga membantu membekalkan asid amino yang bertindak membentuk otot dan organ bayi. Keperluan protein sewaktu mengandung perlulah mencukupi bagi membantu pertumbuhan plasenta, uterus, penghasilan susu dan untuk membantu aliran darah ibu yang bertambah. Keperluan protein ini semakin penting ketika memasuki trimester ke 3.

 Nak tahu jadual makan SET PREGGY?
Hubungi saya YAA
 FB: Noorsuhazira Ismail
Whatsapp / Sms : 013-4483 505
ID 998515

sumber :

No comments:

Post a Comment