Saturday, October 11, 2014

Apakah sebab anda perlu memilih SET HAMIL SHAKLEE?



Assalamualaikum wrt…. Dan selamat Petang semua…

          Syukur pada Allah YAA amat teruja dengan kehamilan anak sulung ini dengan izin Allah YAA hamil dengan SET KESUBURAN shaklee setelah 3 tahun menanti cahaya mata.  YAA consume 8 bulan set subur tanpa putus asa, doa bersungguh-sungguh dan berserah sepenuhnya pada Kekuasaan Allah. Alhamdulillah, terima kasih Ya allah yang Maha Pemurah.


        Di saat kehamilan semakin membesar, YAA telah  berhenti kerja. Atas saranan husband nak YAA jadi surirumah sepenuh masa sebab dia nak kandungan betul-betul sihat dan  YAA yang perlu menjaga baby setelah bersalin nanti. Sebab SAYANG SANGAT KAT ANAK INI dan tak nak serahkan pada mana-mana pengasuh. Kebetulan YAA pun dah ada income dengan Shaklee as a Part time Job. So, i'm go on as a agent shaklee.


YAA consume SET PREGGY shaklee sebab YAA sayang sangat pada diri sendiri dan juga baby.  Antara vitamin yang YAA consume sepanjang tempoh kehamilan 
Vitamin C  
Vitalea        ♥
ESP           ♥
Mealshake
B complex
Omega Guard
Ostematrix


Alhamdulillah, Hari ini 10/10/2014 genaplah 26 minggu usia kandungan YAA.  
♥ YAA rasa cukup bertenaga, 
♥ Bebas dari demam dan selsema.
♥ Bebas melakukan apa sahaja kerja berat.
♥ Tidur berkualiti antara 5-7 jam sehari.
♥ Emosi tenang dan bahagia sangat effect dari Vita B complex.
♥ Bebas dari lenguh-lenguh, cramp dan sembelit.
♥ Lawas sangat sistem pembuangan air besar dan air kecil - Pembuangan air kecil yang kurang boleh menyebabkan kencing kotor tau!



Di bawah ini YAA selitkan testimoni Pengguna SET IBU MENGANDUNG, kebanyakan mereka membuat perbandingan sebelum dan selepas menggunakan PRODUK SHAKLEE. Lain sangat perbezaan kebaikan vitamin ini dan kebanyakan tak sabar nak menggunakan SET IBU MENYUSU pula setelah bersalin  nanti. Anda Bagaimana?

















Hubungi Saya:
SMS/ Whatsapp : 013-4483 505
sid id: 998515

No comments:

Post a Comment